بررسي فني اسپرسوساز دلونگي EC850

۱ بازديد

بررسي فني اسپرسوساز دلونگي EC850

 

توان مصرفي اين دستگاه 1350 وات است و مي تواند در مدت زمان كوتاهي آب را تبخير كند. با اين عملكرد مي توانيد بخار و شير را با هم مخلوط كرده و با توليد كف شير غليظ، خامه اي و كف دار، يك كاپوچينوي حرفه اي و باكيفيت تهيه كنيد. اين دستگاه قابل برنامه ريزي است و تمامي تغييرات توسط 3 كليد روي پنل انجام مي شود.

هر كليد را مي توان با نور سفيد يا چشمك زدن روشن كرد كه هر كدام مكان خاصي را در دستگاه نشان مي دهد. چراغ چشمك زن نشان مي دهد كه دستگاه آماده نيست و بايد چند ثانيه صبر كنيد تا روشن شود.

اين دستگاه آسياب ندارد و براي تفاله قهوه و كيسه هاي قهوه مناسب است. 3 فيلتر مختلف را در اين جعبه محصول مشاهده خواهيد كرد. اگر مي خواهيد يك فنجان قهوه درست كنيد، يك فيلتر كوچكتر انتخاب كنيد و يك فنجان قهوه در آن بريزيد و اگر مي خواهيد دو فنجان قهوه بنوشيد، يك فيلتر بزرگتر بگذاريد.

بررسي مدل دلونگي 850

در هر مرحله، به ياد داشته باشيد كه براي سرعت بخشيدن و فشار دادن قهوه، از دستمال قهوه در پشت فنجان استفاده كنيد. باز كردن قاب الك بسيار آسان است، مي توانيد با حركت دادن دسته در جهت عقربه هاي ساعت آن را باز كنيد و سري الك را جايگزين كنيد. اگر مي خواهيد از كيسه قهوه استفاده كنيد، فيلتري براي اين منظور در جعبه موجود است.

دستگاهي كه مي تواند كاپوچينو و لاته درست كند و در كنار دستگاه اصلي يك نازل بخار براي توليد كف شير دارد. براي تهيه كف شير، سر پلاستيكي را در حالت كاپوچينو ساز قرار دهيد و ليوان شير را داخل استيل فرو كنيد. قبل از انجام اين كار، كليد چرخشي بخار بايد پايين باشد.

اين مجموعه مي تواند به شما كمك كند شير خود را گرم كنيد. با قدرت بالا و فشار بخار 15 بار در دستگاه اسپرسوساز EC685 دلونگي، كيفيت خروجي قهوه و فوم آن بسيار خوب است. براي بهبود ته شير، لازم است قبل از بخارپز از اين عملكرد در ظرف ديگري استفاده كنيد. تا تجهيزات به طور كامل براي توليد بخار آماده شوند

منبع : كالا بازرگان

 

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://kalabazargan.com

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://gitlab.bsc.es/FarmerAriah3

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/FarmerAriah3

https://tcgschool.edu.in/members/farmerariah3/activity/

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/FarmerAriah3

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2941442-raya-ayers

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/raya_ayers10

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://kalabazargan.com

https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/FarmerAriah3

https://www.ottawaks.gov/profile/farmerariah3/profile

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد