بهترين دانشگاههاي تركيه براي پزشكي

۱ بازديد

بهترين دانشگاههاي تركيه براي پزشكي

b4_5gyi.jpg

بهترين دانشگاههاي پزشكي تركيه

بهترين دانشگاههاي پزشكي تركيه

حرفه پزشكي در دنيا و نيز در تركيه يكي از معتبرترين شغل هاست. قبولي و  تحصيل در تركيه در رشته ي پزشكي كه روياي بسياري از دانشجويان است، كاري دشوار است. دانشجوياني كه قصد تحصيل پزشكي در تركيه را دارند، بايد بتوانند در آزمون هاي ورودي دانشگاه ها نمرات بالايي را كسب كنند. رشته پزشكي علاوه بر دانشگاه هاي دولتي در بعضي از دانشگاه هاي خصوصي نيز موجود است اما پذيرش در اين دانشگاه ها نيز نيازمند كسب نمرات بالا مي باشد.
دانشجوياني كه واجد شرايط براي تحصيل در رشته پزشكي باشند، پس از يك دوره تحصيلي شش ساله عنوان پزشك عمومي را دريافت مي كنند. در اين مقاله از سايت پروان آكادمي قصد داريم به اين موضوع و معرفي بهترين دانشگاه هاي پزشكي تركيه بپردازيم. لطفا تا انتها با ما همراه باشيد.

 

دانشگاه هاي معتبر پزشكي در تركيه

  • دانشگاه حاجت تپه

دانشگاه حاجت تپه دانشگاهي دولتي است كه در شهر آنكارا واقع شده و از نظر عملكرد تحصيلي، رتبه برتر دانشگاهي را در تركيه به خود اختصاص داده است. اين دانشگاه با استانداردهاي بين المللي بالا در بين دانشگاه هاي جهاني تركيه در رتبه چهارم قرار دارد. به همين ترتيب، دانشكده پزشكي آن در پارامترهاي US News براي پزشكي باليني امتياز بالايي داشه و نيز رتبه 5 را در همكاري بين المللي پزشكي باليني دارد.

 

  • دانشگاه استانبول

دانشگاه استانبول از برترين دانشگاه هاي پزشكي تركيه، يك موسسه دولتي برجسته و قديمي ترين و باسابقه ترين دانشگاه تركيه مي باشد كه در استانبول مستقر است. دانشكده پزشكي دانشگاه استانبول در سال ???? تاسيس شده است. اين دانشگاه، بر اساس شاخص هاي US News در زمينه همكاري هاي بين المللي پزشكي جراحي در رتبه 7 قرار دارد.

 

بهترين دانشگاههاي پزشكي تركيه

 

  • دانشگاه آنكارا

دانشكده پزشكي دانشگاه آنكارا در سال ???? تاسيس شد و به عنوان اولين دانشكده پزشكي تركيه مشهور است. در دانشگاه آنكارا رشته پزشكي به هر دو زبان تركي و انگليسي ارائه مي شود. دانشگاه آنكارا همچنين چندين برنامه بين المللي از جمله برنامه هاي اراسموس و مولانا را براي دانشجويان پزشكي خود ارائه مي دهد.

 

  • دانشگاه اژه

دانشكده پزشكي دانشگاه اژه در تركيه با بيش از نيم قرن سابقه، يكي از قديمي ترين و برترين دانشگاه هاي پزشكي تركيه است. هدف آن آموزش محققان و مولداني است كه نسبت به واقعيت هاي كشور و جهان حساس هستند. اين دانشگاه دولتي در شهر ازمير واقع شده است.
رشته هاي پزشكي اين دانشگاه در سه بخش علوم پزشكي پايه، علوم پزشكي باليني و علوم پزشكي جراحي دسته بندي مي شوند. پزشكي باليني آن يكي از بهترين هاي منطقه محسوب مي شود. در حال حاضر، دانشگاه اژه به عنوان يكي از بهترين دانشگاه هاي جهاني در آسيا مورد توجه قرار گرفته است. بر اساس US News، اين كشور در بين موسسات مختلف تركيه رتبه 16 را دارد.

 

  • دانشگاه مارمارا

دانشگاه مارمارا با سابقه اي طولاني، با حدود ???? هيئت علمي و بيش از ?? هزار دانشجو از موسسات عالي برجسته ايست كه در شهر استانبول قرار گرفته است. رشته پزشكي در اين دانشگاه به دو زبان انگليسي و تركي ارائه مي شود. اين دانشكده همچنين به دليل تحقيقات پزشكي باليني با رتبه ?? در منطقه، شناخته شده است. شما عزيزان جهت دريافت پكيج آموزش زبان تركي مي توانيد وارد سايت پروان آكادمي شويد.

 

  • دانشگاه دوكوز ايلول

دانشگاه دوكوز ايلول يك موسسه نسبتاً تازه تاسيس است كه تاريخ تاسيس آن به سال ???? برمي گردد. اين دانشگاه مستقر در ازمير با ?? دانشكده خود از جمله دانشكده پزشكي، معروف است. دانشكده پزشكي به همراه ساير دانشكده هاي علوم پزشكي در پرديس ?nciralt? مستقر است. فارغ از پرورش دانش آموختگان برجسته، اين دانشكده اولين دانشكده اي بود كه در سال 1997 از روش يادگيري مبتني بر مسئله استفاده كرد.

 

بهترين دانشگاههاي پزشكي تركيه

 

سخن نهايي درباره بهترين دانشگاه هاي پزشكي تركيه

پزشكي در تركيه در سطح بين المللي بسيار مورد توجه است. بسياري از دانشگاه هاي تركيه داراي رتبه بالايي در سطح بين المللي هستند و شهرت جهاني دارند.بيشتر دانشگاههاي تركيه به زبانهايي غير از زبان تركي مانند انگليسي تدريس مي كنند و روش تدريس آنها مانند دانشگاههاي آمريكا و اروپا است، بنابراين بسياري از دانشجويان خارجي اين كشور را براي تحصيل انتخاب مي كنند.
شما عزيزان جهت كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با مهاجرت و تحصيل رشته پزشكي در تركيه و همچنين تهيه پكيج هاي آموزش زبان تركي مي توانيد وارد سايت پروان آكادمي شده و از خدمات اين مركز بهره مند گرديد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد